Розподіл
навчального часу.
№ з\п
|
Тема
|
Кількість годин
|
Перший рік
навчання. 10 клас (70 год)
|
||
1
|
Лінійні рівняння
|
7
|
2
|
Раціональні рівняння
|
7
|
3
|
Квадратні рівняння
|
10
|
4
|
Рівняння вищих степенів
|
7
|
5
|
Рівняння, що містять модулі: від лінійних рівнянь до рівнянь вищих
степенів
|
8
|
6
|
Ірраціональні рівняння
|
8
|
7
|
Тригонометричні рівняння
|
10
|
8
|
Рівняння з параметрами: узагальнення за 7-10 класи
|
6
|
9
|
Рівняння з комплексними числами
|
4
|
Резервний час
|
3
|
Орієнтовне
календарно- тематичне планування курсу
Номер
заняття
|
дата
|
Тема та зміст заняття
|
|||
Перший рік навчання. 10 клас (70
год)
|
|||||
Тема 1. Лінійні рівняння (7
год)
|
|||||
1
|
Класифікація
алгебраїчних рівнянь. Лінійні рівняння з однією змінною.
|
||||
2
|
Лінійні
рівняння з двома змінними та способи їх розв’язування : алгебраїчний,
графічний.
|
||||
3
|
Розв’язування
лінійних рівнянь з параметрами. Розв’язування рівносильних
рівнянь з параметрами.
|
||||
4
|
Системи
лінійних рівнянь загального вигляду:аналіз кількості розв’язків.
|
||||
5
|
Системи
лінійних рівнянь ( з кутовим коефіцієнтом ) виду аналіз кількості розв’язків.
|
||||
6
|
Системи
лінійних рівнянь : метод Крамера, Гауса для систем трьох і більше рівнянь.
|
||||
7
|
Лінійні
рівняння з модулем. Графік лінійного рівняння
з модулем.
|
||||
Тема 2. Раціональні рівняння (7
год)
|
|||||
8
|
Раціональні
рівняння з однією змінною. Значення ОДЗ (області допустимих значень) для
аналізу коренів
|
||||
9
|
Розв’язування раціональних рівнянь методом введення нової
змінної.
|
||||
10
|
Розвязування
раціональних рівнянь, які містять змінну під знаком модуля.
|
||||
11
|
Раціональні
рівняння з модулем: метод інтервалів
|
||||
12
|
Раціональні
рівняння з параметрами. Розв’язування рівносильних
раціональних рівнянь з параметрами.
|
||||
13
|
Системи
раціональних рівнянь з двома змінними.
|
||||
14
|
Розв’язування текстових задач за допомогою раціональних
рівнянь.
|
||||
Тема 3. Квадратні рівняння.(10
год)
|
|||||
15
|
Квадратні
рівняння. Неповні та повні квадратні рівняння : способи їх розв’язування.
|
||||
16
|
Біквадратні
рівняння. Розв’язування біквадратних рівнянь методом введення нової змінної.
|
||||
17
|
Рівняння,
що зводяться до квадратних через спрощення виразів шляхом виділення повного
квадрата.
|
||||
18
|
Квадратні
рівняння, що розв’язуються методом розкладання квадратного тричлена на
лінійні множники.
|
||||
19
|
Рівняння.
Що зводяться до квадратних через спрощення виразів шляхом використання формул
скороченого множення.
|
||||
20
|
Розв’язування квадратних рівнянь через аналіз графіка
квадратичної функції.
|
||||
21
|
Квадратні
рівняння з параметрами: аналіз розв’язування через дискримінант і теорему
Вієта.
|
||||
22
|
Квадратні
рівняння , що містять змінну під знаком модуля, метод інтервалів.
|
||||
23
|
Системи
квадратних рівнянь : види( стандартні, циклічні, кругові) та способи їх
розв’язування
|
||||
24
|
Розв’язування текстових задач за допомогою квадратних
рівнянь.
|
||||
Рівняння вищих степенів. (7 год)
|
|||||
25
|
Многочлени
від однієї змінної та дії над ними. Тотожна рівність многочленів. Дії над
многочленами.
|
||||
26
|
Ділення
многочленів . Ділення многочлена на
многочлен з остачею. Приклади ділення многочленів що містять параметр.
|
||||
27
|
Розвя’зування рівнянь вищих степенів за допомогою тотожних
перетворень.
|
||||
28
|
Теорема
Безу . Корені многочлена. Симетричні рівняння третього та четвертого степеня.
|
||||
29
|
Формули
Вієта та їх застосування під час розв’язування рівнянь вищих степенів.
|
||||
30
|
Кратність
коренів рівняння. Схема Горнера та її застосування для розв’язуання рівнянь вищих степенів.
|
||||
31
|
Знаходження
раціональних коренів многочлена з
цілими
коефіцієнтами. Застосування заміни для розв’язування рівнянь вищих степенів.
|
||||
Тема 5. Рівняння. Що містять модулі:
від лінійних рівнянь до рівнянь вищих степенів (8 год)
|
|||||
32
|
Узагальнення
поняття степеня. Розкриття модулів числових виразів. Лінійні рівняння з
модулем. Графік рівняння з модулем.
|
||||
33
|
Розв’язування рівнянь із застосуванням означення абсолютної
величини.
|
||||
34
|
Розв’язування рівнянь. Що містять модуль, методом піднесення
до квадрату обох частин рівнянь.
|
||||
35
|
Розв’язування
рівнянь, що містять модуль, методом інтервалів.
|
||||
36
|
Розв’язування
квадратних рівнянь , що містять змінну під знаком модуля, та квадратних
рівнянь , що містять многочлен під знаком модуля ,в тому числі графічним
способом.
|
||||
37
|
Розв’язування рівнянь , що зводяться до лінійних рівнянь із
модулем. Значення ОДЗ для аналізу та відбору коренів рівняння.
|
||||
38
|
Графіки
рівнянь з двома змінними , що містять аргумент під знаком модуля.
|
||||
39
|
Графіки
рівнянь з двома змінними , що містять обидві змінні під знаком модуля.
|
||||
Тема 6. Ірраціональні рівняння (8
год)
|
|||||
40
|
Класифікація
ірраціональних рівнянь. Основний метод розв’язування (піднесення до
потрібного степеня). Метод заміни. Значення ОДЗ для аналізу та відбору
коренів в ірраціональному рівнянні, що містить корені парного степеня.
|
||||
41
|
Розв’язування
ірраціональних рівнянь. Що містять взаємно обернені величини. Застосування
властивостей взаємно обернених функцій.
|
||||
42
|
Розв’язування ірраціональних рівнянь методом виділення
повного квадрата.
|
||||
43
|
Розв’язування ірраціональних рівнянь, тотожні перетворення
за формулами скороченого множення.
|
||||
44
|
Розв’язування
ірраціональних рівнянь : ідея «однорідності», «спряженості». Метод вихідних
пропорцій.
|
||||
45
|
Розв’язування ірраціональних рівнянь методом зведення до
систем алгебраїчних рівнянь. Розв’язування ірраціональних рівнянь , що містять параметри.
|
||||
46
|
Системи
ірраціональних рівнянь.
|
||||
47
|
Розв’язування кругових систем ірраціональних рівнянь .
Застосування теореми Вієта для розв’язування систем ірраціональних рівнянь.
|
||||
Тема 7. Тригонометричні
рівняння (10 год)
|
|||||
48
|
Класифікація
тригонометричних рівнянь. Розв’язування найпростіших
тригонометричних рівнянь.
|
||||
49
|
Розв’язування тригонометричних рівнянь. Що зводяться до
квадратних. Аналіз кількості коренів на заданому проміжку.
|
||||
50
|
Розв’язування тригонометричних рівнянь і таких , що зводяться до них.
|
||||
51
|
Розв’язування тригонометричних рівнянь розкладанням на
множники.
|
||||
52
|
Розв’язування тригонометричних рівнянь перетворенням добутку
тригонометричних функцій на суму.
|
||||
53
|
Розв’язування рівнянь із застосуванням формул пониження
степеня. Тригонометричні рівняння , що містять параметри.
|
||||
54
|
Тригонометричні
рівняння, що є лінійними відносно sin x
і cos x, виду Asin x+Bcos x=C
та способи їх розв’язування.
|
||||
55
|
Тригонометричні
рівняння. Що є симетричними відносно sin x
і cos x що розв’язуються шляхом введення заміни:sinx+cosx=U
|
||||
56
|
Системи
тригонометричних рівнянь. Аналіз та відбір коренів. Розв’язування систем тригонометричних рівнянь, що містять
параметри.
|
||||
57
|
Розв’язування систем тригонометричних рівнянь різних видів
різними способами.
|
||||
Тема 8. Рівняння з
параметрами:
узагальнення
за 7-10 класи. (6 год)
|
|||||
58
|
Лінійні
рівняння з параметрами. Розв’язування лінійних
рівнянь з параметрами у знаменнику.
|
||||
59
|
Розв’язування рівнянь з параметрами, що зводяться до
лінійних. Розв’язування систем двох лінійних
рівнянь з параметрами.
|
||||
60
|
Квадратні
рівняння з параметрами. Співвідношення між
коренями квадратного рівняння.
|
||||
61
|
Рівняння
з параметрами , що зводяться до квадратного.
|
||||
62
|
Розв’язування квадратних рівнянь з додатковою умовою про
його корені.
|
||||
63
|
Параметри
у тригонометрії: розв’язування алгебраїчного рівняння відносно певної
тригонометричної функції та врахування області значень даної функції.
|
||||
Тема
9. Рівняння з комплексними числами. (4 год)
|
|||||
64
|
Комплексні
числа. Алгебраїчна форма комплексного числа. Дії з комплексними числами в
алгебраїчній формі.
|
||||
65
|
Комплексні
числа. Тригонометрична форма комплексного числа. Дії з комплексними числами в
тригонометричній формі. Формула Муавра.
|
||||
66
|
Алгоритм
розв’язування лінійних і квадратних рівнянь, що містять комплексні числа як
коефіцієнти.
|
||||
67
|
Розв’язування рівнянь вищих степенів, що містять комплексні
числа.
|
||||
68-70
|
Резервний
час.
|
||||
Другий рік
навчання. 11 клас.
Тема 10. Похідна функції та
її застосування до розв’язування складніших рівнянь. (4 год)
|
|||
1
|
Похідна
функції. Таблиця похідних. Похідна складеної функції.
|
||
2
|
Застосування
похідної функції до розв’язування складніших ірраціональних рівнянь.
|
||
3
|
Застосування
похідної функції до розв’язування складніших алгебраїчних рівнянь.
|
||
4
|
Застосування
похідної функції до розв’язування систем складніших рівнянь.
|
||
Тема 11. Показникові рівняння. (7 год)
|
|||
5
|
Класифікація
показникових рівнянь. Найпростіші показникові рівняння: рівносильні
перетворення показникових рівнянь.
|
||
6
|
Тричленні
показникові рівняння. Використання підстановки. Значення ОДЗ для аналізу та
відбору коренів рівняння.
|
||
7
|
Показникові
рівняння, що розв’язуються діленням обох частин рівняння на. Розв’язування показникових рівнянь
методом винесення спільного множника за дужки.
|
||
8
|
Показникові
рівняння : введення нової змінної. Застосування методу «підбору» до
розв’язування показникових рівнянь.
|
||
9
|
Системи
показникових рівнянь. Застосування теореми Вієта до розв’язування систем
показникових рівнянь.
|
||
10
|
Розв’язування систем показникових рівнянь, що містять
параметри.
|
||
11
|
Розв’язування систем показникових рівнянь кількома
способами. Графічний метод розв’язування систем показникових рівнянь.
|
||
Тема 12. Показниково-степеневі
рівняння (6 год)
|
|||
12
|
Класифікація
рівнянь. Роль і місце показникові-степеневих рівнянь в курсі «Алгебра і
початки аналізу».
|
||
13
|
Основні
підходи до розв’язування рівнянь виду
|
||
14
|
Розв’язування показникові-степеневих рівнянь шляхом зведення
до систем рівнянь і нерівностей та графічним методом.
|
||
15
|
Розв’язування показникові-степеневих рівнянь виду .
|
||
16
|
Розв’язування рівнянь виду та аналіз коренів.
|
||
17
|
Розв’язування показникові-степеневих рівнянь, що містять
змінну під знаком модуля.
|
||
Тема 13. Трансцендентні рівняння (9 год)
|
|||
18
|
Класифікація
логарифмічних рівнянь. Розв’язування найпростіших логарифмічних рівнянь.
Значення ОДЗ логарифмічної функції для відбору коренів рівняння.
|
||
19
|
Розв’язування логарифмічних рівнянь методом потенціювання.
|
||
20
|
Розв’язування
логарифмічних рівнянь із застосуванням логарифмічної тотожності
|
||
21
|
Розв’язування
логарифмічних рівнянь методом заміни змінної.
|
||
22
|
Розв’язування
рівнянь методом логарифмування:перехід від рівняння виду до рівняння виду
|
||
23
|
Розв’язування рівнянь методом ділення обох частин рівняння
на показникові-логорифмічну функцію.
|
||
24
|
Розв’язування логарифмічних рівнянь комбінованими
способами і графічно.
|
||
25
|
Системи
логарифмічних рівнянь. ОДЗ систем логарифмічних рівнянь.
|
||
26
|
Розв’язування складніших систем показникові-логорифмічних
рівнянь.
|
||
Тема 14. Рівняння з елементами комбінаторики (4 год)
|
|||
27
|
Поняття
множини. Дії над множинами. Основні формули комбінаторики. Найпростіші комбінаторні задачі.
|
||
28
|
Біном
Ньютона. Властивості біноміальних коефіцієнтів. Трикутник Паскаля.
|
||
29
|
Розв’язування рівнянь , що містять основні формули комбінаторики.
|
||
30
|
Розв’язування ситем рівнянь, що містять основні формули
комбінаторики.
|
||
Тема 15. Рівняння з параметрами (5 год)
|
|||
31
|
Розв’язування показникові-логорифмічних рівнянь з
параметрами.
|
||
32
|
Параметри
у задачах: розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь різних
степенів.
|
||
33
|
Окремі
види задач, у яких потрібно знайти найбільше (найменше) значення.
|
||
34
|
Розв’язування систем рівнянь з параметрами аналітично.
|
||
35
|
Розв’язування рівнянь і систем рівнянь з параметрами
графічно.
|
||
Комментариев нет:
Отправить комментарий